Saturday, June 5, 2010

Yg Mane Satu???

hai...serabot otak aku..
huhuhu..yg mane satu eh??

sejak da keje ni..aku asik pikir je..setiap saat otak aku berfikir..smpai aku rase aku da xblh control otak aku sndri..huhuhu..sume bnde aku pikir..termasuk yg remeh2..huhu..

ni lg..aku xtau nk berulang dr Ampang-P.jaya or pindah Subang..
isk..camne eh??

Kalo ulang dr Ampang..kn spend RM10 sehari tok tol je..tak campur minyak lg..
Dlm sebulan aku keje 23 hari..so..utk tol..kne prepare rm211.60..minyak.myb rm10 sehari..so...rm230..only for ulang-alik g keje..maintenance kete..rm120..total rm561.60 sebulan..huhuuh

kalo pindah...sewa rumah dlm rm200...tol..xde...minyak..myb less than RM180 sebulan..ha..internet..rm100..total rm480..
internet ni penting..isk..kalo xde internet..camno den nk donload drama2 yg den tgh follow skrg ni..isk..nk x nk..kne la consume tok internet..isk..

kalo korg..mesti korg pilih tok pindah kan..cost lg murah..tp tah la..otak aku suh aku pindah..tp hati aku..xnk pindah..huhu..camne eh..??



*Ikut hati, mati..ikut rasa, binasa...kalo ikot otak???camne lak??

2 comments:

Amie said...

ko nak cr umah kat klang ke

musang said...

xla..aku da resign..hehhe..