Wednesday, May 19, 2010

5 bulan??

setelah 5 bulan gatal meng'create' blog ni..akhirnya..aku berjaya menjejak blog ini buat kali ke-3..hehhehe..yess..i made it!!!walopon berbagai dugaan terpaksa dilalui..dugaan?? ye la..da aku lupe pasword, url..segale macam lg tu..xke dugaan namenye..xpsl2 kne wat jejak kasih lak..hehhehe..

anyway..skrg ni..bz bukan alasan tok aku wat2 lupe kewujudan blog ni..huhu..ye la..viva da settle, final report pon da submit..finishing school?? haa...yg tu aku ponteng..hehhehe.

sbb sumenye da settle..keje aku skrg ni..mkn, tido, donload citer..tu je la yga ku wat ari2..hehehhe..sume k-drama yg aku nk aku donload..smpai da sempit space hardisk aku tu..huhu..ni nk kne beli hardisk br nih..320gb x ckup..kne beli 1tb plah kot..hehehhe..

alamak..lupe plak..aku x gosok gigi lg ni..bgn je pg td..trs on laptop..nk donload lak kate kan..hehehhe..perut pon da nyanyi lagu 2PM ni..nmpknye beta terpaksa berenti la...hhehee..beta nk bersantap nih..lenkali..beta bebel lg..k..

jgn riso..sbb internet slow...jap lg beta bebel kat post yg baru with the new opic..hehhehe..

geurom..iktan bayeo..(nk tau mksd die? study bhs korea..hehhehe)

0 comments: