Saturday, May 29, 2010

adoi ai..Kasut raye..!

selalunye bile time raye..1 family dok cibuk nk pakai sedondon..same la mcm family aku ni..isk..dari jauh da mcm boria dah..hehhhe..tp raya thn ni..aku x rase idea pkai baju same tu best da..ye la..tiap2 thn pkai same..da rase boring da..hhehe..
sbb tu la..adik aku yg biol tu..suggest....

"mak..pe kate thn ni kite xyah wat baju same..boring la..pe kate kalo kali ni kite wat lain dr yg lain lak"

aku da xcited da..hehhe..ye la "lain dr yg lain"

"kali ni kan mak..kite pkai kasut raye sedondon lak..nk mak???"

aku da pening lalat..ade ke kasut yg sume blh pkai..?? korg rase ade x??

adik aku smbung lg,
"kite pkai crocs la mak..nk x?? theme kaler HIKAU...hehhe"


mase die sebut crocs tu..aku da senyum sampai telinge..tp bile die ckp kaler hijau tu..tibe2..aku rase senyum aku da xmcm senyum da...huhu..yela
tang crocs tu aku ok je..tang yg kaler hijau tu...isk...da la aku xtgk lg baju raye aku kaler ape..tau2 je da anto kat tailor..buatnye baju aku kaler oren..pastu pkai lak crocs kaler hijau..xke da mcm bangla tu??


isk sadis..adoi ai!!




Boleh korg bayang kan?? crocks ni ngan baju kurung kaler oren?




Xpon baju kurung kaler kuning??


alah...kassim!!!

2 comments:

Anonymous said...

wakakakakk..
ko kan ske mamat bangla..
so sesuai la 2..



=enie yg baek!!=

mussang said...

mamat bangla tu ko punye..ko kan banyak scandal kat vasantha curry house tu..aku xnk bangla..blackout...hehhe!!