Friday, July 16, 2010

Aku kembali lagi!

Setelah berminggu tak mengupdatekan blog...aku kembali..tanpa cerita..ehehheh..ada cerita tapi..biasa saja...hehheehhehe..

korang xrase pelik ke bile taipp bahasa malaysia baku?? pelik lak aku rase..
switch mode: normal..


ok..saje nk share story yg aku da dpt ofer keje lg..lps seminggu jd penganggur semula..ari rabu lepas aku dpr offer keje kat cma-cgm malaysia sdn. bhd. mcm biase..sebuah company logistic tp yg international..hehhehe..slalu tu company local je..

to be honest..i'm kinda excited but mostly nervous..ye la..selalunye..mne2 company yg aku g..mesti ade geng yang aku knl..ni..mmg aku sorg je..isk..mcm nk menangis pon ade..harap x menangis btol2 la nnt...hhehehhe..n harapnye aku x cabot la macam selalu..

hehhehe..
drpd past record..sume company yg aku keje..paling lame yg aku tahan..seminggu..paling sekejap? of course la 1 hari..hehhehe..yang ni kalo blh aku..nk bertahan 1 bulan paling koman..tp harapnye..kekal la eh..hehehhe..malu weh..makcik2 sume tau aku da keje...tp lps seminggu..balik umah mak balik..hehhehe..biase la..aku kan anak emak..kadang anak ayah..depends sape back up yang paling besar at that time..hhehehe

hmm..ni aku da rancang..ckup sebulan keje..aku nk tuntut astro kat makcik aku...hhehehe..die ckp kalo aku keje n duduk ngan die baru die pasang astro..yess..ini lah mase utk aku tuntut..hehhehe..ujung thn lak..tuntut sponsor holiday dari opah aku..sape lg..hajah sabedah orang kaya..hartawan ternama batu melintang..hehhee..kaya apa?..kaya cucu..hehehhe..

jap lg nk g amek offer letter kat jln bangsar..kalo pkai jeans blh x? blh la kan..bkn nye aku da stat keje..g pon nk amek surat je..hehehe




p/s: aku btol2 nervous nk msk keje ari isnin ni..isk..tp excited gak..nk g keje nek lrt ni..hehhehe..tercapai gak cita2 aku nk g keje nek lrt..erk..tu mmg cita2 aku..hhehehhe

0 comments: